‘ΔΑΣΚΑΛΟΙ’ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.

pink
Ο δάσκαλος των Pink Floyd από την ταινία The Wall.

Σίγουρα έχετε παρατηρήσει ότι οι θεάσεις των UFO δεν είναι σε αριθμό σταθερές.Κάποιες περίοδοι είναι πιο έντονες. Ερευνητές μάζεψαν δεδομένα αναφορών και τα ταξινόμησαν με χρονολογική σειρά, με τα γραφήματα που προέκυψαν έγινε φανερό ότι υπάρχει ένα μοτίβο εμφανίσεων ακανόνιστο μεν αλλά διακριτό δε.

Δείτε το γράφημα αρ.1 το οποίο δείχνει τις θεάσεις για μια τυχαία χρονική περίοδο θα παρατηρήσετε εύκολα τις διακυμάνσεις στον αριθμό των αναφορών-εμφανίσεων.

graph1
γρ.1

 

 

Γεννάται ένα ερώτημα με βάση τις εμφανίσεις αυτές , ένα ερώτημα που οι περισσότεροι ‘ερευνητές’ δεν σχολιάζουν.

Μήπως προσπαθούν να μας διδάξουν; Μήπως τελικά αυτές οι εμφανίσεις παίζουν κάποιο ρόλο σε μια εκπαιδευτική – μαθησιακή διαδικασία; Τι είναι αυτό που θέλουν να μας διδάξουν;

Σε κάθε μεγάλο κύμα εμφανίσεων ο κοινωνικός αντίκτυπος γίνεται μεγαλύτερος,όσο λιγοστεύουν αυτές τόσο το θέμα απομακρύνεται από τις πρώτες σκέψεις μας αλλά δεν διαγράφεται από τη μνήμη μας. Με το επόμενο κύμα ζωηρεύει πάλι. Σίγουρα δείχνει ότι κρύβεται κάποιο σχέδιο χειρισμού της πίστης μας στο φαινόμενο.

Όταν προσπαθούμε να διδάξουμε κάτι σε ένα ζώο (και ο άνθρωπος είναι ζώο) ακολουθούμε συγκεκριμένη μέθοδο κατά περίπτωση. Άλλο πρόγραμμα εκπαίδευσης έχει ένας σκύλος φύλακας και άλλο  ένας υποψήφιος οδηγός αυτοκινήτου.

Έχει αποδειχθεί με  επιστημονική μέθοδο ότι η συνεχής πίεση και η  μονότονη επανάληψη στη διαδικασία μάθησης δεν βοηθά καθόλου –αντίθετα – μπορεί να έχει αρνητικό αποτέλεσμα.

Η καλύτερη διαδικασία μάθησης είναι αυτή που συνδυάζει περιοδικότητα και το απρόβλεπτο.

Η μάθηση τότε είναι μεν πιό αργή αλλά είναι συνεχής και οδηγεί σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο αφομοίωσης επίσης δεν είναι αναστρέψιμη.

Κάτι μας θυμίζει αυτό.

Κάποιοι ουδέτεροι παρατηρητές θα πουν σίγουρα ότι

‘Εφόσον δεν μας επιτίθενται δεν επηρεάζουν την καθημερινότητά μας , δεν δίνουν οποιαδήποτε λύση στα προβλήματά μας και απλά τρομάζουν κάποιους εδώ κι εκεί – αλλά το ίδιο συμβαίνει με τους κεραυνούς και τις καταιγίδες- δεν είναι κάτι με το οποίο πρέπει να ασχοληθούμε σοβαρά.’

Μέχρι εδώ είναι μια σκέψη όχι τόσο λάθος, αυτό που δεν λαμβάνουν υπόψιν τους είναι ότι ‘οτι η ανθρώπινη ζωή δεν επηρεάζεται από τις επιλύσεις προβλημάτων τόσο όσο από την φαντασία και τον μύθο.

Αν οι ‘επισκέπτες’ αυτοί αποσκοπούν στο να εξάψουν την φαντασία μας και να μας δείξουν μια νέα πίστη τότε η  συμβατική επιστήμη δεν έχει εργαλεία να μελετήσει το φαινόμενο με τον ίδιο τρόπο που μελετά για παράδειγμα τους κεραυνούς.

Το φαινόμενο  στοχεύει σε τομείς σκοτεινούς που το φως της επιστήμης δεν βοηθά και σίγουρα δεν είναι τυχαίο.

Όταν σχεδιάζουμε μια απλή μηχανή στην οποία με το πάτημα ενός κουμπιου το κουνέλι παίρνει ένα καρότο σαν ανταμοιβή τότε παραπλανούμε το κουνέλι το καθοδηγούμε με τον δικό μας τρόπο.Αν το κουνέλι δεν πατήσει το κουμπί απλά θα πεινάσει.

Αυτή είναι μια απλή διαδικασία μάθησης και αν κάποια νοημοσύνη βρίσκεται πίσω από το φαινόμενο τότε το γνωρίζει σίγουρα ότι μας παραπλανεί.

 

Το φαινόμενο προσπαθεί μέσα σε μια μεγάλη χρονική περίοδο να επαναπροσδιορίσει τις αντιλήψεις μας μέσω μιας αργής διαδικασίας μάθησης.

Παραδεχτέιτε το , έχετε το κεφάλι έλαφρά σηκωμένο ψηλά για να μη χάσετε τους ΄θεούς’ που θα εμφανιστούν.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *